Η ιστορία του Λιβαδοχωρίου


Η ιστορία του Λιβαδοχωρίου
Το Λιβαδοχώρι, μέχρι το 1928 ονομαζόταν Σακάφτσα, οικισμός (υψόμετρο. 20 μ. ) του νομού Σερρών, 26 χλμ. ΝΔ της πόλης των Σερρών. Διοικητικά ανοίκει στον Δήμο Ηράκλειας και έχει 560 κατοίκους (2001).

Στο χωριό υπάρχει μόνο Νηπιαγωγείο κι έτσι τα παιδιά που φοιτούν στο Δημοτικό Σχολείο πηγαίνουν στο Στρυμονικό. Από το Λιβαδοχώρι μέχρι σήμερα έχουν αναδειχθεί περίπου 20 επιστήμονες, οι οποίοι προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε διάφορα μέρη. Πρέπει ν' αναφερθεί ακόμη ότι υπάρχει εδώ Σύλλογος Ακτημόνων με το όνομα «Δήμητρα», καθώς επίσης κι ένας Σύλλογος Γυναικών.
Ο ενοριακός ναός είναι αφιερωμένος στην Αγία Τριάδα και τον φροντίζει με πολλή προσοχή κι επιμέλεια ο ιερέας του χωριού, ο π. Κωνσταντίνος Μπέσας.Πριν κλείσουμε την αναφορά μας αυτή στο Λιβαδοχώρι επιβάλλεται ν' αναφέρουμε το Μακεδονομάχο ηρωικό ιερέα του χωριού, τον Παπαπασχάλη ή καπετάν Ανδρούτσο. Η προσφορά του στον αγώνα ήταν πολύ σημαντική ειδικά για την περιοχή της Νιγρητας όπου δρούσε το αντάρτικο σώμα του. Τελικά έπεσε μαχόμενος ηρωικά στη σημερινή Νικόκλεια, στις 24 Φεβρουαρίου του 1907, όταν τον περικύκλωσαν μαζί' με τους έξι άνδρες του, κατόπιν προδοσίας Βουλγάρου πράκτορα, τουρκικά στρατιωτικά τμήματα.

Τρίτη 10 Απριλίου 2012

Ξαναρχίζει η κατασκευή του κάθετου άξονα της Εγνατίας

Η επανέναρξη των εργασιών του οδικού άξονα έχει προσδιοριστεί μέσα στον Μάιο και θα ολοκληρωθεί εντός 24 μηνών
 Σε λιγότερο από δύο χρόνια πρόκειται να ολοκληρωθεί η κατασκευή του κάθετου άξονα της Εγνατίας οδού, Θεσσαλονίκη- Σέρρες- Προμαχώνας, μετά από παύση των εργασιών περίπου τριών ετών, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο υφυπουργός Μεταφορών Γ. Μαγκριώτης, κατά την επίσκεψή του στο Στρυμονικό και τον επιτόπιο έλεγχο που διενήργησε επί της Εθνικής.........
οδού Θεσσαλονίκης- Σερρών.
«Ξεκινά η ολοκλήρωση του οδικού άξονα Θεσσαλονίκη– Προμαχώνας, μήκους 96 χλμ, ο πιο σημαντικός κάθετος άξονας της Εγνατίας οδού. Το έργο αυτό βοηθάει στην ανάπτυξη της χώρας και κυρίως του νομού Σερρών και του νομού Θεσσαλονίκης, ενώ θα παρέχει και οδική ασφάλεια» τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Μαγκριώτης.
Την ίδια ώρα, ο υφυπουργός Μεταφορών και Δικτύων δεν απέφυγε να στρέψει τα βέλη του στην πρώην κυβέρνηση, της ΝΔ, κατηγορώντας τη για τη διακοπή του έργου και την ανεπαρκή, όπως τη χαρακτήρισε, εποπτεία του.
«Είναι πολύ λυπηρό που το καλοκαίρι του 2009 σταμάτησε η κατασκευή του άξονα αυτού και έμειναν ημιτελή τα έργα. Αυτό με ευθύνη της κατασκευάστριας εταιρείας που άφησε και απλήρωτους τους εργαζόμενους και ταυτόχρονα, λόγω της εποπτικής ανεπάρκειας της τότε διοίκησης και της τότε κυβέρνησης» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μαγκριώτης.
Η επανέναρξη των εργασιών του οδικού άξονα έχει προσδιοριστεί μέσα στον Μάιο και θα ολοκληρωθεί εντός 24 μηνών. Την ίδια ώρα, ο κ. Μαγκριωτης ανακοίνωσε και την κατασκευή γέφυρας στο δημοτικό διαμέρισμα του Στρυμονικού, η οποία, όπως τόνισε, χρήζει άμεσης αντικατάστασης καθώς η υφιστάμενη κατασκευάστηκε πριν από 60 χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου